poniedziałek, 10 lutego 2014

Prolog


Prolog
  Światła,publika i wielki wybieg,na który mam zaraz wyjść.W tym momencie spełni się moje największe marzenie.Ze sceny po zaśpiewaniu swojej piosenki na rozpoczęcie show zeszłam moja mama i zasiadło na widowni obok mojego taty,chłopaka i przyjaciół,który oczekują tylko na moje wyjście.Nic nie liczy się dzisiejszego wieczoru tylko ja i moja sukienka,która mam na sobie.Należy mi się to,ponieważ mimo wielkiej sławy mojej rodziny nie skorzystałam z niej tylko doszłam tu dzięki ciężkiej pracy i wsparciu moich przyjaciół.
-Już czas!Wychodzisz!-ktoś krzyknął i popchnął mnie na długą scenę,którą był wybieg.Publiczność zaczęła klaskać a mnie ogarnęła radość,że w końcu udało mi się spełnić marzenie.Ale ta cała historia zaczęła się trochę inaczej i nie było tak kolorowo jak mogło się zdawać..........
Los Angeles.1Luty roku 2014.
Mam na imię Stella do moich 16 urodzin został miesiąc tak,tak urodziłam się 1Marca 1998 roku w no właśnie,tu w LA.Moimi rodzicami są Shakira i Gerard Piqué mimo ich wielkiej sławy ja prowadzę normalne życie,czyli uczęszczam do normalnej szkoły,mam jak każdy zwariowanych przyjaciół i wszystko czego zapragnę jak każda dziewczyna w moim wieku.Mówiąc już o przyjacielach może opowiem coś o nich.To tak moją najlepszą BFF jest Stella,jest trochę szurnięta,ale za to ją kocham czasami ma milion myśli na minutę i jeśli się nimi z nami nie podzieli to chodzi taka bardzo podentuzjowana.Drugim moim przyjacielem jest Chris może nie jest najnormalniejszą osobą jaką mogłam poznać.ale narzekać nie będę.ponieważ gdy mam zły humor zawsze umie mi go poprawić.Wszystko jest super,a moje życie można podsumować jako wspaniałe.Ale jest coś co chciałabym aby się spełniło,a jest nim moje wielkie marzenie żeby zostać modelką i o tym właśnie będzie ta historia.......


Pozdrawia
Stella


1 komentarz:

  1. Pomimo tego,mze nie czytam raczej opowiadan o slawnym Justinie, ta historia zapowiada sie na prawde ciekawie i bede czytac. Bardzo sie ciesz, ze glowna bohaterka ma 16 lat, tak jest najlepiej haha :-)
    Jestem ciekawa, co polaczy Justina i Stelle i jak to sie dalej potoczy. Jesli mozesz, informuj mnie na asku ;-*

    OdpowiedzUsuń